Några frågor & svar

DATUM: 2011-09-11 | TID: 22:08:18 | KATEGORI: Svar på frågor | 0 Kommentarer

SNÄLLA kan du berätta om dom har några flickvänner !!! snälla snälla ! började läsa blogfen idag och är helt fast !
Svar: Jo självklart, just nu är det bara Liam som har flickvän, Danielle Peazer heter hon och hon var bakrundsdansare i XFactor. De andra är singlar, dock har Zayn sagt att det finns en stor chans att han och hans ex Rebecca Ferguson blir tillsammans igen. Men just nu är han singel, vad vi vet!

Skulle man inte får reda på igår vad killarna skulle göra i Sverige? :o
Svar: Jag antar att vi kommer att få veta det snart när vi får veta datum osv. Annars skulle jag nog gissa att det är för att träffa fans och kanske möjligtvis att dem har en boksignering eller liknande. Men än så länge finns ingen information om vad dem egentligen kommer att göra här.

Vet ni vart man får wristband till boksigneringar?:)
Svar: Oj du, jag har faktiskt ingen aning om det. Men jag tror att det bara är till deras signeringar i England, sökte runt lite på internet med hittade inget. Du får väl nog helt enkelt fråga nån som har ett, antingen på twitter, facebook osv. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback