Svar till Sofia

DATUM: 2011-05-24 | TID: 23:11:12 | KATEGORI: Svar på frågor | 1 Kommentarer
Vet ni om någon av grabbarna har egna facebook konton?
För jag har Liam och Harry men jag undrar om de är äkta? :) <3
Svar: Jag tror inte att alla de har. I fall dem skulle ha är dem säkert ganska dolda och väldigt diskreta. Men det sägs att Louis har, jag länkar "hans" facebook här nedan. Jag har dock provat att lägga till honom men kontot har för många vänförgrågningar.
Louis Tomlinsons Facebook

Om ni har några fler frågor är det bara att fråga på, vi svarar gärna på er undringar och funderingar.

Kommentarer
Postat av: ibtisam

vad är deras favoritfärg? :)

om ni vet.....

2011-05-25 @ 14:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback