Liten del av våran konversation

DATUM: 2011-05-22 | TID: 20:39:57 | KATEGORI: Liam Payne | 1 Kommentarer


Han kom ut och satte sig på trappan med oss och vi började helt enkelt bara prata. Jag hann inte filma så jätte mycket, men lite iaf! Han var så himla trött, jag frågade honom innan jag filmade om det var väldigt sent och det hade det såklart blivit. Det märker man även i videon, han har ju glasögon å så. HAHHAHA Niall så skön i slutet black and yellow, black and blackberry!! och sen också 'NO WAY!' ni skulle se hans min också, han hade armarna i kors å ja, sötast! (han drev om ni inte fattade det)

Sen medans vi tog bild så sjöng han den där låten summertime ni vet? Aja här nedanför har ni låten iaf ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt! men seriously det enda ni skriver om när ni träffar dom osv. Kan ni skriva lite om dom haha?

2011-05-22 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback