Svar på frågestund

DATUM: 2011-06-22 | TID: 14:29:37 | KATEGORI: Svar på frågor | 0 Kommentarer
1. Vart kan man köpa deras biljetter när det kommer ut?

Svar: Jag antar att du menar biljetter om de har någon concert eller liknande i Sverige. Antagligen gå de nog att köpa på hemsidor som t.ex www.livenation.sewww.ticknet.se.



2. Vem va nialls ex? eller vad heter hon?

Svar: Nialls ex heter Holly Scalle, är inte helt säker på hennes efternamn men det är hennes förnamn i alla fall. Finns inte så mycket information om henne så det är tyvär allt jag kan ge.



3. Kan ni skriva hur långa alla killar är?

Svar:
Harry: 178-180 cm
Niall: 171-172 cm
Zayn: 175 cm
Liam: 178-180 cm
Louis 175 cm


1. hur får ni reda på vilka hotell dom bor på?

Svar: Det handlar mest om kontakter. Om vi känner någon som vet säger den förhoppningsvis till oss. Senaste gången var det väldigt galet dock. Vi tittade på två bilder som killarna lagt upp på facebook och jämförde med bakrunder, hotell osv. Det var faktiskt sjukt men det gick ;)


2. vart kan man köpa deras bok?

Svar: Man kan köpa den på lite olika hemsidor men det bäst nog att köpa den från www.cdon.com.



3. har dom lixom några egna låtar eller har dom bara covers? om dom har egna, kan ni skriva dom i så fall?

Svar: Nej än så länge har dem bara covers, deras egna singel kommer ut i Juli/September och deras album kommer ut i November är det sagt.


4. Kan ni berätta lite om Harrys pappa?

Svar: Det finns inte så mycket fakta om Harrys pappa. Det jag vet är att hans föräldrar är skilda och att han bor tillsammans med hans mamma och hans styvpappa. Om han har någon kontakt med sin riktiga pappa vet jag inte. Hans styvpappas namn är i alla fall Mick.


5. Jag hörde att de är i LA just nu, men när åker dom tillbaka till england ,och när ger dom sig ut ur england igen? ska dom komma tillbaks hit eller?


Svar: Det är väldigt oklart när de åker tillbaka till England för de ändras hela tiden men uppgifterna just nu är att de åker tillbaka i helgen. Att dem kommer tillbaka till Sverige är jag nästan säker på att dem gör, frågan är bara när. När vi pratade med Louis sa han att de skulle komma tillbaka någon gång i slutet av året. Zain sa att de antagligen kommer tillbaka senare i sommar, medans Paul sa ungefär samma sak. Så det är väldigt oklart på den fronten också :)


6. rebecca och danielle ser gamla ut. hur många år är dom?

Svar: Rebecca är 24 år just nu och Danielle 22 år.


7. Vem är eran favorit och varför?

Svar: Jag (Sara) kan inte säga någon favorit. Jag kan liksom inte välja någon speciell, jag älskar de alla på olika sätt och alla är mina favorite om jag får säga så :)


8. Ska dem ha någon turné?

Svar: Det finns inga uppgifter om det just nu men det är jag säker på att de kommer ha antingen senare i år eller nästa år. Zain frågade oss om vi skulle komma och titta ifall de skulle ha en konsert, så jag antar att det snart kommer ut fakta om konserter och uppträdanden.

9. Hur är dem mot sina fans?

Svar: Åh vilken rolig fråga. Alltså dem är så himla glada mot sina fans, de behandlar oss fans som kompisar och inte bara fans. Dem är roliga och pratglada. Seriöst bara det att dem ville fixa oss ett hotellrum för att vi inte kunde åka hem bevisar väl hur bra dem är mot sina fans? :)

10. Har någon i 1D någon tattoo?

Svar: Nej inte vad jag vet, hittar ingenting om det heller.

11. Deras favoritmat?

Svar: Hmm, en väldigt knepig fråga. Vet i alla fall att alla älskar svenska köttbullar, Harry och Niall gillar Nandos, det är typ kyckling tror jag. Harry älskar även Harribo och choklad. Louis tycker ju väldigt mycket om morötter. Zains favorit mat är något som heter Rogan josh, en indisk maträtt av lamm.

12. Vart bor Zayn och Louis?

Svar: Louis bor båda i England, Louis i Doncaster och Zain i Bradford.

Så hoppas att alla fick bra svar på sina frågor!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback