SMOKIIII

DATUM: 2011-06-11 | TID: 16:24:03 | KATEGORI: Funny moments | 0 Kommentarer
Hahah ni vet det där jag berättade med att Zayn såg mig röka och att dagen efter hade han på sig en "Smoking kills you slowly and painful"-tröja? Igår hände ännu en incident som var lite kul faktiskt.
Vi står en bit från studion utanför hemköp. Jag står och röker en cigg och helt plötsligt hör jag en man säga "Smoking is bad for you" , jag kollar bakom mig och ser Paul. Bredvid går Zayn, de går förbi och Zayn kollar bak på mig och skrattar till lite och sedan går de vidare.
Haha höll på lite att dö för det var så pinsamt men ändå så roligt med tanke på att Zayn typ själv röker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback