Moment i Sverige

DATUM: 2011-06-14 | TID: 16:14:18 | KATEGORI: Experience | 5 Kommentarer
Måste bara skriva några moment jag och mina kompisar hade med killarna nu när dom var här senaste veckan.

1. Vi sitter på hotellet och väntar på dom och när dom kliver ur taxin och klockan närmar sig runt halv tre så frågar dom först vad vi gör där så sent. Så frågar dom också varför vi inte bara åker hem för att Liam sa: 'You know that we know you guys' för att han förstod inte varför vi var där för att vi har ju träffat dom så pass många gånger. Louis frågar då som sagt varför vi bara inte åker hem och då säger vi att det är komplicerat för att pendeltågena har slutat gå. Då säger Harry till Paul (Tour manager/Livvakt) ''Paul, can we just fix them an extra hotel room?'' och ler jätte stort!

2. Vi går upp till pendeln för att åka mot studion och då ser vi Zain sitta där uppe helt själv så vi går fram och pratar med honom. Lär honom att säga en sak på svenska (Jag kan inte prata svenska) och han säger då att han ska tweeta det så fort hans internet funkar, vilket han nu inte har gjort än vilket är lite synd :( Men vi fick runt 15 min att prata med honom helt själva vilket var underbart, det var som om att vi känt honom i evigheter typ. 

3. När vi ska gå ifrån Zain så säger han: ''You guys can walk with me so we can meet up the others?''
För att resten av killarna var försenade så vi gjorde det, aww!

4. Niall sa till oss såhär ''If they're asking you to leave the hotel just say that you're with me and come up to my room'' och sen nästa dag när vi sov utanför hotellet och sa det till honom så sa han med ledsen min: ''Why didn't you just come up like I told you yesterday?'' :) 

5.Zain säger till mig (Ronya) ''Aah, nice new haircut'' och ler stort.

6. Harry frågar oss vad vi heter och vi säger våra namn. Han ler då jätte stort och sen vart det lite AWKWARD tystnad.

7. Tessi ska säga hejdå till Louis och då så säger hon till honom ''We're sorry..'' då svarar Louis: ''Sorry for what? You  three are probably the best fans we ever had'' och sen när vi ska säga hejdå när han ska in i hissen säger han igen 'You three are our favorite fans!' och vinkar glatt.

8. När killarna satte sig med oss på trappan och sen när dom skulle upp till hotell rummet så är det dom som kommer fram och skapar som en liten 'kramring' och kramar oss hejdå och säger ''we see you soon!'' då säger vi att vi ska sova kvar här och då säger dom att vi är CRAAAZY men att vi förmodligen syns imorgon, vilket vi gjorde.

Det är så många mer moments, men orkar inte skriva.. hehe!



Kommentarer
Postat av: elin

Åh, lyllo er! :) så himla kul! och hur blev det.. fixade dom ett hotell rum? ;)

2011-06-14 @ 18:28:20
Postat av: Anonym

VaAAA? Fixade dom ett hotellrum ? :oooo

2011-06-15 @ 12:44:50
Postat av: Anonym

Åhh , jag önskar jag var du ..Jag fick inte ens en kram eller nånting av dom :(

2011-06-15 @ 12:47:55
Postat av: Anonym

Fy fan vad jag är avundsjuk :(

2011-06-15 @ 12:50:16
Postat av: Anonym

Lögn

2011-06-17 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback