Älskar leéndet & skrattet

DATUM: 2011-06-11 | TID: 17:24:36 | KATEGORI: Zayn Malik | 0 Kommentarer

Det var verkligen såhär han skrattade, så söt!


Kan berätta en liten kul grej som hände igår när vi var med Zain. Vi försökte lära honom Svenska och han lärde sig att säga 'Jag kan inte prata svenska!' men han sa att när han försökte säga det så lät det jätte fult och när vi pratade lät det fint. Då sa min kompis att svenska är ett rätt svårt språk att lära sig och zain svarar: Oh yes, Im sure it is. Då svarar jag och skrattar: It's like learning chinese!

Ni skulle se hur han skrattade då, han tyckte det var jätte kul och han har ju sånt otroligt gulligt och roligt skratt så att jag och mina kompisar och inklusive Zain såklart då började skratta och man märkte att han blev lite generad efter att ha skrattat så högt. Nuttegull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback