1D Sverige

DATUM: 2011-06-08 | TID: 00:13:49 | KATEGORI: Experience | 0 Kommentarer
Jag är så himla glad just nu. Jag, Ronya och Tessi träffade Harry, Liam och Louis för bara några timmar sedan. Vi träffade på dem vid Gamla Stan och pratade lite, sedan skulle vi åka samma tunnelbana åt samma håll så vi åkte en station och gick av i TC. Det var så awesome. Ronya fick sin bok signerad och killarna var på topp humör! Det var skönt att äntligen få den där lilla 'alone-time' med dom igen, men vi hoppas att alla läsare också får en sån stund!

Vi försökte fråga dem vart studion var men de fick inte berätta det så vi fick egentligen inte ut någon bra
information. 

Bilden blev väldigt suddig men jag lägger upp den när jag har lagt in den på datorn.

Ni får denna sålänge. Ganska uttjatad men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback