SVAR

DATUM: 2011-06-24 | TID: 18:20:33 | KATEGORI: Svar på frågor | 2 Kommentarer
1. Varför sjunger aldrig Louis ensam? och varför sjunger alltid Liam i början på alla låtar?

Svar: Jag vet faktiskt inte varför Louis nästan aldrig sjunger ensam. Han gillar kanske att sjunga mer i bakrunden? svår fråga. Dock så sjunger han själv i en vers på deras XFactor-tour, Grenade.
Varför Liam alltid börjar sjunga är också svårt att svara på. Jag tror och tycker personligen att hans röst passar väldigt bra i början eftersom att den är så mörk.

Klipp när Louis sjunger. Ungefär runt 2.26 sjunger han.



2. Han heter ju Zayn, med y?

Svar: Nu är det sista gången jag svarar på en fråga om Zains. Från början, alltså han biologiska namn är Zain med I men nu stavar han med Y, det är också det han föredrar. Så jag antar att man kan skriva både Zayn och Zain. Men just nu är nog ZaYn de "mest korrekta". Hoppas alla förstår nu :)

3. rebecca är INTE zains flickvän, rebecca har 2 barn och är gift, så skulle inte tro dä :)
zain va/är tillsamman med en tjej som heter Geneva och hon var oxå med i xFactor....

Svar: Rebecca är inte gift med en annan, och ja hon har två barn. Vad menas med det? skulle hon inte kunna ha en pojkvän för att hon har barn? Zain är inte tillsammans med Geneva Lane längre men de var ett par förut. Om Rebecca och Zain är tillsammans är inte officiellt men enligt många källor så är dem tydligen ett par. Vilket jag också hoppas på för jag tycker att dem ser så söta ut tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: Tiffany

Jag har läst att anledningen till att Louis inte sjunger solon är för att han bli så himla nervös. Det där inte det att han inte får, han ville bara inte. Man hörde ju att han var lite nervös på sin audition så det skulle kunna stämma :)

2011-06-25 @ 11:40:34
URL: http://tiffany.spotlife.se
Postat av: Anonym

Jag har läst att anledningen till att Louis inte sjunger solon är för att han bli så himla nervös. Det där inte det att han inte får, han ville bara inte. Man hörde ju att han var lite nervös på sin audition så det skulle kunna stämma :)

2011-06-25 @ 11:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback