En liten rolig historia

DATUM: 2011-05-29 | TID: 14:48:01 | KATEGORI: Zayn Malik | 2 Kommentarer
Har en liten incident att berätta angående rökning och Zayn.

Jo det var så att Zayn såg mig röka utanför deras hotell, dagen efter när han kom ut från hotellet och träffade oss hade han på sig en tröja med ett cigarettpaket på och texten: Smoking can cause you a slow and painful death. Jag tog även kort med honom den dagen och han frågade mig om jag gillade hans tröja och sen skrattade han.
Haha det var väldigt pinsamt men ändå ganska kul.
Uuush nu är jag så hemsk på den här bilden men man ser att Zayn har på sig sin cigg-tröja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va han röker ju själv? :p

2011-05-31 @ 22:04:38
Postat av: Anonym

är det därra zayn som röker? eller vet ni om han röker? :P

2011-05-31 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback